Sedagnlty merhaba bnde 27 haftadayım ama ayakta cok kalınca belim şiddetli agrıyordu. İki haftadır dayanılmaz oldu doktoruma gittim fıtık olabilir beyin sinir cerrahisine git dedi bu hafta gideceğim çünkü normal doğum istiyorum agrın olursa normal doğuramazsında dedi sizde bi gidip baktırın olmadı. Birde karnın altından bağlanan hamilelik bantları var beli rahatlatıyor doktorunuza sorup alabilirsiniz en önemliside dinlenmek gerekiyor