Arkadaşlar Sezaryen için gün aldık, bir haftamiz kaldı yaklaşık. Ben grip oldum galiba burun tıkanıklığı boğazda farenjit gibi ağrı var hafif bir kırgınlık. Doktora gitmedim ilaç vermiyorlar diye evde de bol sıvı c vitamini dışında yapabildiğim bişey yok. Bu sabah çok fena aklıma takıldı bebek doğana kadar geçmezse bu hastalık çocuğa da geçerse diye enfeksiyon çok korkuyorum. Hemen doktora mı gitsem ilaç falan toparlar mıyım, hafif geçirdiğime güvendim geçer biter bir iki güne dedim ama geçmedi de pis hastalık.