15 haftalık🧿 yeni oldum bende idrar yolu enfeksiyonu çıktı Dr ilaç verdi dünden beri dedi grip oldum şanssızlık 😔 boğazın kemiklerim ağrıyor çok halsızım 😔bian önce bebeğin hareklerı hissetsemde rahatsam diyorum hissetmeyince böyle boş gibi oluyor karnım 😔 akıntı bende de 15 gündür çok var günde ik bazen üç kere iç çamaşır değiştirme durumunda kalıyorum bian önce inşallah sağlıkla hayırlısıyla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip eder inşallah Allah 🤲 13+6 günlükken Dr kız dedi %90 ama 14+6 günlükken gittim de belli değil cinsiyet dedi bişey demedi bende anlamadım 🤷🏽♀️