Kerimedemir Merhaba tıp fakültesi takipliyim Antalya şehir hastanemizde yeni açıldı yeni açılan bı hastanede her şeyin de yeni olduğunu düşünüp bu doğumumu orda yapmak istiyorum farklı şehir hastaneleri deneyimleyen de bilgi verebilir
Sofiaa Kerimedemir İstanbul da şehir hastanesinde doğum yapmayı planlıyorum. Bir gece kaldım hastanede tansiyon yüksekliğinden. Aşırı beğendim oradakilerlre konuştum. Herkes memnun.
Cmscms06 Kerimedemir ben antalyadakine gittim ama benim doğumuma yetişmeyeceğini söylediler ameliyathanelerin vs. Kan bile veremedim sistemler henüz sıkıntılıymış. 35 haftalığım ben eğer sizin zamanınız varsa yetişirse yani tavsiye ederim çok temiz ve güzeldi
Kerimedemir Sofiaa odaları hakkında bi bilginiz varmı tıpta en rahatsız olduğum şey 2 kişilik odaların olmasıydı benim eşim karşıdaki yatan hastayı rahatsız etmemek için odaya bile gelmezken diğer hastadan aynı hassasiyeti görmemiştik
Sofiaa Kerimedemir yani şöyle normal doğumda tek başına tek odada kalıyorsun. Doğumdan sonra refakatçi alınıyor normal doğum da. Sezeryanda iki kişilik oda. Doğumdan sonra 15 dakikalık izin veriliyor eşe anne babaya odaya girmesine sonra bir daha giremiyorlar. Yanında refakatçi oluyor sadece.
Kerimedemir Cmscms06 sizden 5 hafta küçüğüz 30 haftalık olduk muhtemelen yetişmez ama yiende şansımı denium🥰 teşekkür ederim