Minigiim-vebenn52 gizem-cbn evet kız gece acile gittim dün nst istiyo benden nöbetçi doktor gece girdim nstye diyorum ağrın varmı diyo yok dedim olsun yine de nst ver diyo bana 🤣 vermedim zaten 9 unda bidaha gelip nst vericem çıktım geldim valla