Acemiiiii Manuel göğüs pompası sezaryen sonrası işe yarıyor mu? Süt gelme sürecini hızlandırmak istiyorum
Azra8Engin Acemiiiii ben çok uygun fiyata elektrikli aldım. Bilindik markalara bin küsürler ödemedim. Geçen ay 300 küsür e aldım. Güzel çekiyor hatta baya güzel çekiyor. İstersen markasını paylaşabilirim.
Acemiiiii Azra8Engin olur tabi çok teşekkürler. Ben de manuel olan mochi ya da lansinoh mu alsam diyordum. Çünkü bebeğim süt çekmiyor. Elektrikli daha mı iyi oluyor
Meervemsi Acemiiiii ben kullanmadım ama trendyoldan kiwi nin elektrikli aldım 560 a arkadaşlarım çok memnundu tavsiye ettiler
Azra8Engin Acemiiiii Manuel çok çekmiyor ki. Elektrikli daha iyi. Çok marka araştırdım kiwi, acura vs. İçlerinden yorumu en iyi buydu. Fiyatı da en uygun buydu. Denedik gerçekten çok güçlü performansı var. Ben geçen ay 347 TL ye almışım şu an 379 TL