Beren Merhaba 36 haftalık hamileyim bebeğim henüz dönmedi transfer şeklinde duruyormuş sezeryan olacağımı söyledi doktorum 38. Hafta sonunda bende korktuğum için sezeryan olmak istiyordum ama bebeğin transfer durması kötü bi durum mu 🤧 bilen var mı 😞
Mehtapayza Beren ben sezeryan oldum cnm hemde karin ici varislerim varmis cok kan kaybetmisim sonrasinda zorluk oluyor ama normal dogumdan daha cok korkmustm acikcasi
Duygu Beren ben 36+4 haftadayım bebeğin dönmesi ve doğum kanalına girmesi 37 haftadan sonra oluyor doktorun hemen sezeryan demesi garibime gitti şayet bebek ters gelmezse ve açılma olursa neden sezeryan olsun üstelik daha zaman var