Beybibezelye1 Gece yatarken progestan kullanıyorum fitil olarak. Kullanıp yattığımda muhtemelen gecenin ortasında kanamam olmuş ilaçla birlikte açık renge dönüşmüş avuç içi kadar bi kanama olmuş çok korktum. Acile gitmeli miyim ne yapmalıyım lütfen yardım?
Sancez56 Beybibezelye1 baktım şimdi sayfanızada direkt aynı şeyleri yaşıyoruz grip oldum bende aşırı ağır geçti normal kanama oldu ve şimdide her tuvalete çıkmamda kahverengi geliyo ama 2 gün önce randevum vardı zaten kanama gözüküyor demişti doktorum gösterip anlatmıştı bana ama yine tedirgin oluyorum belim ağrıyo bacak içim ağrıyo ve rahmime bıçak saplanıyo gibi olunca gece acile gittik ve baktılar bebişim kıpır kıpırdı maşallah 13 haftalığız acildekilerde risk dediler ama kendi doktorum endişelenme riski atlattın dedi şimdi görünce haftanız baya ilerlemiş maşallah 🙏🏻 aynı ilerliyoruz gibi ❤️