Kızlar çoğunuz biliyorsunuz üç dört gündür post açıyordum dün en son hastanedeydim sancılar çıkmıştı serum takmışlardı sonra tekrar nst girdim ve nst de bir tane 50 sancı çıktı ama benim hayla ağrılarım vardı daha sonra doktora dedim ki benim sancılarım geçmedi dedim doktor bana inanmadı sinirlerim bozuldu ağladım doktoru inandıramadım ve doktorun bana dediği şey yanlış yönlendirme bizi bak sevk edeceğiz erken doğum olur vs dedi bir anneye bu nasıl söylenir ben evladımı herkesten çok düşünürüm niye riske atıym çocuğumu neyse daha sonra tekrar nst istediler tekrar nst girdim ve ağrılarım 60 ile 100 arası çıktı 60-85-80-100-100 şeklinde sancılarım çıktı ve nst boyunca ebe de başımda bekledi ben rica ettim başımda beklermisiniz doktora da hastanın başında bekledim diye bilgi verin dedim tm dedi sonra nst kağıdını alıp gösterdik sonucu tam sevk kağıdını doldurduk sevk edilecek olan doktor aradı ve hastanın sancıları yüksek ama biraz daha sıklaşsın biraz daha beklesin dedi ve yine eve yolladılar eşimde bende sinir olduk kaç gündür hastanelerde sürünüyoruz benim artk psikolojim bozuldu ne yapacağımı bilemez hale geldm