Dünden beri aşırı derecede tuvalete çıkma ihtiyacı duyuyorum sonrasında çamaşırımda damla damla şeklinde su gördüm çok önemsemedim sonradan olmadı sabah kalktığımda tekrar lavaboya gittiğimde su gibi yuvarlak şekilde ıslaklık vardı 38+5deyim bu arada başına böyle bir şey gelmiş olan var mı