niloya94 aa tuhaf neden ki çok saçma benim sancım çıktı nst de mesela ve sancı çıkan yerde bebeğin kalp atışları düşüyordu dr gösterdi bak burda sacı sancının üstünü gösterince bak burda da kalp atışı düşüyor bebek sıkışmış gelişimi durmuş artık büyümüyor hiç sezeryan gününü bekleyip risk almayalım dedi beni acil sezeryana almıştı öyle şey mi olur ya ? Bence bu konuyu drunuzla görüşün