Esfd ihmale alma canım çok kritik bi durum bu
Benim ilk oglumda uyuşmazlık vardı igne vurundum 2 defa bi gebeyken bi de dogum yaptıgım gün vurundum
2.hamileligimde de igneyi 2 bin TL ye aldık vurundum bakalım kısmet bebek doğduktan sonra bakılck eger yine uymuyorsa bebek de vurunacak yoksa yok
Bu uyuşmazlık sorunlarını araştır bak internetten şükür ben bi sorun yaşamadım ama yine de yaptır sonra keşke deme 😊🤲🏻