Bsrcr Çok korkuyorum lütfen benim için dua edin yarın bu saatlerde belki de bitmiş olacak, bebeğim makat geliş olduğu için 38+1de zorunlu sezeryan oluyorum
Ozge_55 Bsrcr korkma cnm korkulck hiç bise yok emin ol allah yardım ediyor çok şükür inşallah herşey iyi gecer
Kamernur Bende 37 haftalığım cok korkuyorum amaa yapıcak bişiyimiz yok tek yapmamız gereken bence sakin kalmamız ve sağlıkla bebeğimizi kucagımıza almamız 😘😍 korkma kendini hep motive et canım allahın izniyle sağlıklı sıhhatli kavuşursun inşallah 🙏
Bsrcr Edus35 çok kötü oldum hele ki dün acım hiç geçmeyecek sandım ama bugün bir tık daha iyiyim, bebeğimi de sevk ettiler başka hastanenin yoğun bakımına o yüzden üzgünüm
Bsrcr Hhilalali ameliyatı ben görmedim genel anestezi istedim çok korktuğum için, uyandığımda acıdan ölüyodum nolur ağrı kesici yapın dedim hep ama yaptıklarını söyledikleri halde çok acım vardı. Bebeğimin şekeri düşmüş aç kalmış o yüzden
Bsrcr Hhilalali ama yan odada sezeryan olan biri daha var hiç benim gibi değil çok iyi, kesinlikle bünyeden bünyeye değişiyor
Yazmelegi_ Bsrcr bünyeden sanırsam bende genel oldjm ama çok kolaydı acı çekerek uyanmadım hiç inşallah bebek te bi an önce yanınıza gelir
Bsrcr Hhilalali devlette oldum, sarılık olmamış ama şekeri düşmüş hipotermi olmuş eli ayağı ısınmıyordu
Bsrcr Yazmelegi_ inşallah çok sağolun, evet kesinlikle bünyeyle alakalı çünkü tanıdıklarım var çok kolay atlatmıştılar