Pinark92 merhabalar öncelikle 32+0 da çalışabilir raporu aldım bebeğin sağlığı ve benim sağlığım yerindeydi çok şükür ancak bu süreyi 37+0’ a kadar da uzatabilirsin dedi doktorum eğer dayanamazsan da her an gelip raporu tekrar yenileriz çalışamaz raporu yazarım sorun yok dedi bende 36+0 oluyorum çarşamba günü Salı günü son iş günüm olacak