Dünden beri bogazım ağrıyor öksürüyorum öksürürken göğüs kafesimde biraz ağrı var gibi burun alıntısıda var sizeler hamıleyken neler yapıyorsunuzz şuanda idrar yolu enfeksiyon olduğu için antibiyotik kullanıyorum maalesef oyüzden şimdi bide bu hastalık yüzünden Dr gidip ilaç almak istemiyorum çoğunlukla evdeyim ama ateş bastığı için ince giyiniyorum bu nedenle üşüttüğümü düşünüyorum 😔