Merhaba arkadaşlar benim 29 aralıkta aşılamam oldu 12 ocakta kan testi istendi ama benim sol omuzumda ve sağ bileğimde özellikle geceleri kramp şeklinde ağrı oluyor hareket ederken uykudan uyandıracak kadar ağrıyor neden olur bu bilgisi olan veya yaşayan var mı ?