Selamlar, 15. Haftadayım 10 gün önce serklaj oldum. Progestan kaynaklı hep bir akıntım vardı ancak dünden beri sanki bu akıntı baya arttı. Bu gece de sabaha kadar uyumadım desem yeridir. Çünkü yatakta her döndüğümde bir akıntı geldi. Bebeğin suyu sızıyor olabilir mi acaba? Acile gidip gitmemek konusunda kararsızım malum dikişler yeni, gereksiz yere arabaya binip yolculuk yapmayayım diyorum ama içim içimi de yiyor.