Sarp Arkadaşlar 27 haftalık hamileyim bugün alt kısımdan kasığıma kadar iğne batma hissi oluyo. Saniyelik hissediyorum. Normal mi acaba gün boyunca yaşadım
Gulhan2692 Sarp canım benimde o haftalarda olmuştu anlık olup geçiyordu. Burda okumuştum çatı kemiklerinde açılma esneme olduğu için olabilir diye bi ihtimal öyle olabilir diye düşünüyorum
Mela 28 haftayim bendé de oldu akıntım beyaz şeffaf kokusuz hafif kıvamlı idrarda yanma ve kaşıntı yok ama idrar tahlilime baktı maya ve lokosit erosit bişeyler çıktı kültür aldı sonucu pazartesi cikcak canım Doktorum akintin da ondan dedi
Sarp Mela iki haftada bi gidiyorum canım her seferinde kan idrar bakıyo doktor. Çok şükür idrarda bi sıkıntım yokmuş
Aygn Canm benm de 15+5 benm de batma tarzı ağrı var kasıklarda büyük ihtimal üşütme kaynaklı yada rahim genislemesi