Kuzenim oldu hamileyken sadece parol içti canım günde beş kez de olsa içti ağrısı oldukça . Bebeği sağlıkla geldi dünyaya. Bol su iç bol dinlen yemeni içmeni aksatma ve temiz havayı ihmal etme ev de havalansın sürekli.. ben de covid atlattım 2 kere zaten normalde de ilaç kullanmıyosun sadece parol ile yarıyo. Ben parol bile almadım. Şimdi de hamileyim grip oldum ama sanki covid gibi ağır atlatıyorum. Sıcak suya bal karabiber limon katıp içiyorum zararı da yok bebeğe bana. Aşırı iyi geldi terletti kemik ağrılarım bile hafifledi ha bide mümkünse duşa gir devamli özellikle terlediğin zaman ılık suyla saçını her seferinde yıkamasan da olur.