Bugün itibariyle 39+1 olduk haftaya Cumartesi günü yavrumuza kavuşuyoruz Rabbimin izniyle lakin ruh halim çok kötü sürekli olur olmadık vesveseler geliyor aklıma herkese karşı ya sinirleniyorum ya kırılıyorum içimden bugün hep ağlamak istedim mesela böyle anlarımda oluyor ve bebeğime yansıttığım içinde üzülüyorum okuyorumda hergün kuranımı zikirlerimi ama niye böyle oluyor kafamı kesip atasım geliyor kendimden soğudum yavrum kim bilir nasıl etkileniyordur aranızda böyle bişey yaşayan var mı normalmiyim anormalmi son günlerimi stressiz geçirmek isterdim ama günler azaldıkça bendeki stres sıkıntı hat safalara çıkıyor 🤦♀️