Zezgit
Canımmm dinleme sen onları ya bende 14deyüm 115 dedi. İyi herşey yolunda mı dedim bi sorun yok dedi. Her bişey bilen kendini doktor sanıyo. Her cocuğun gelişimi bir olmaz . Kulak asma böyle insanlara
AE42
[bilinmeyen] Doktorun kilosunun bormal olup olmadığını söyler her kontrolde, söylemediyse bile haftahafta hamilelik yaz orada her hafta hangi kilo da boyda olmasını ortalama söylüyor canım ve sende ve bebekte neler değişecek yazıyor oeadan takip edip önünü görebilirsin ben oradan takip ettim hep💕🙋🏻
Minikdunyam
[bilinmeyen] neden başkalarını takıp bebeğinizi o kişiyle kıyaslıyorsunuz ki çok yanlış yapıyorsun bilin sizin fiziki ölçüleriniz eşinizin boyu postu aile kan bağlarında dedeniz ananenin genetiği gibi etkiler varken siz alakasız birinin bebeğiyle boy ölçülüyorsunuz ... hadi o kişi cahil belli diye bilir benimki o haftalarda öyleydi diye ama sizinde öyle olmanız gerekmez o kişimin genetiği eşinin boyu posu fiziği tamamen farklı nasıl bebekler aynı olabilir benim bebeğim en baştan beri iki hafta önde milletin bebeği 30. Haftasında 1900 kg ken benimki 2200 dü napayım şimdi yada Kilosu normal olan bana bakıp ay benimki zayıf mı desin? Lütfen daha 15. Haftadasın bu haftada evhamlaşmaya başlardan nasıl geçireceksin 40 haftanı doktorunu dinle Başka birini değil millet çok biliyor zaten
ZehraS
[bilinmeyen] doktorun normal dediyse kimseyi takma canim
Fatma41
[bilinmeyen]
O haftada 300 gr ise o kişide bi sorun olabilir benim 19.haftada 250 gr dı
Anneolacak
[bilinmeyen] ben de 15+5 te gittim 143 gram gayet iyi dedi az mi yani simdi
Anneolacak
[bilinmeyen] karin cevresi ne kadarmis ?
1850
[bilinmeyen] kım demıs sıze onu allah askına o çocuğunuzun kılosu gayet normal 300 gram olması ımkansız o haftalarda. Oyle olsaydı o haftalarda sert tekmelet hıssedılrdı bebekten yanı. Boşverin doktorunuz normal dedıpı sürece kımseyı takmayon. Zaten cocuk daha yenı kılo almaya baslayacak. Suana kadar hep sizin depolardan alıyordu artık yediklerinizden alacak ve ona göre gelişim gösterecek