Nur_11 esss_92 benim ultrason kağıdının aynısı canım pozisyonda tamamen kız ve benimde 2 oğlum var şuan 19.haftamdayım kesin kız🫣
esss_92 12 hafta da gittim söylemedi doktor erken dedi varmi fikri olan..2 oğlum var merak ediyoruz haliyle :)
esss_92 Ebrarabla_06 ay inşallah herkes erkek diyor Çin takvimi falan da erkek ama ben kız hisssediyorum
Imcea Ebrarabla_06 doktor kıza benzetti ama net birsey yok daha salı günü gidicem bakalım ne diyecek haber ederim size 3 tane kızım var isterim ki bir tane de oğlum olsun ama Rabbim vermezse de yapacak bir şey yok evlat evlattir
Ebrarabla_06 Imcea gerçekten de öyle insan her iki meyveden de tatmak istiyor inşallah bu sefer doktor bacak arasını gösterip bak erkek der haklısın canım benim evlat evlattır