aysenuryusuf 5 Ocak tarihinde doğum yaptım 35+2 oğlum 2 kg doğdu kuvözde şuan ilk oğlumda erken doğmuştu sigortalıya küvoz ücretsiz ama sigortanız yoksa ücret ödüyorsunuz ilk oğlumdada sigorta karşılamıştı sadece doğum ücretini ödemiştik bunda da böyle olur sanırım sadece doğum ücretini ödedik çünkü taburcu oldum bebek hala küvozde