Kızlar merhaba adetim 5 gün geçti ilk defa böyle birşey yaşıyorum 2 gün önce idrar testi yaptım negatif kan verdim BETA HCG SONUÇ 0.1 REFERANS ARALIĞI 0-5 doktorum gebelik olmadığını söyledi peki neden adet göremiyorum böyle benim gibi yaşayıp sonra hamile olduğunu öğrenen varmı acaba geç döllenme oluyor olabilirmiym belirsizlik çok yordu en azından hamile değilsem adet görmek istiyorum kafam çok karıştı