Sewi Merhabalar ;) Ben 13+3 oldum ve bebeğin hareketlerini hissediyorum. :) Sizde durumlar nasıl hissediyor musunuz hareketleri ?
Mer3459 Sewi valla bende 13+3 bende iki gündür hissettim ama daha çok erken dedi eşimde limon kadar ne hareketi dedi ama ben hissetim demekki yanlız değilim😂😂😂😂😂🥺🥺❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Senaatt Ben 12+3 daha göbeğim bile tam çıkmadı emin misiniz bebek hareketi hissettiğinize erken değil mi :)