@Ozr42 aslında çok iyi ama ilgili bir doktor değil 5 dk duruyoruz kendisi konuşuyor bizim soru sormamıza izin vermiyor hemen kestirip atıyor kötü birşey olsa söylerim veya ilerlemesinde bir sıkıntı olsa söylerim diyip kapatıyor konuyu ve sonra çıkıyoruz biz soru soramıyoruz herkes o doktor o hastanenın en iyisi en eskisi diyerek gittim hatta doğum fiyatlarında farklı diğer doktorlara göre ama değiştirmek istiyorum