umrumdadegil günlerdim sancılarım çoktu canım biliyorsun bugün daha da kötüydüm saat 5 te doktorumu aradım ben çok kötüyüm dedim hemen gel dedi geldim muayene etti ve direk yatırdı doğum başlamış dedi zaten 1 buçuk 2 saat içinde doğum gerçekleşti ama o kadar kolay oldu ki anlayamam 2.850 doğdu ne dikiş ne kesi oldu sadece Şuan rahim kendini toparladığı için ara ara sancı girip çıkıyor ama iyim bebeği gördük daha iyiymiş kendini toparlamaya başlamış çok şükür