Civcivhikayesi benim de öylee oldu hergün korkuyordum acaba bişey mi oldu nedenn hiiiiiçç belirtim Yok diye ağlıyordum resmenn ama şimdi 16+1 haftalık olduk oğluşum gayette iyi Allaha şükür kalp atışını bende çok geç duydum ama geç döllenme olmuş sende korkma sakın Allahın izniyle duyarsın canım 🙏🙏🙏