melikeozkaynak benim de 3 Aralık sat. 2 ocakta verdim bende, 581 idi. Sizinki 2 gün arayla normal. Cuma da 1427 çıktı.
Kese ve bebek kaçıncı haftadan itibaren gözüküyor peki? Ben ona göre açıkçası ikinci kez doktora gitmeyi düşünüyorum. Yani gittiğimizde hem keseyi, hem bebeği, hem kalp atışını görelim istiyorum 💞
Haftaya Perşembe bir daha kan vericem. Bu gün tam 5 haftalık gösteriyor uygulama. Beta hesaplamalarima göre 10 binin üzerinde olacak. Haftaya pazar da 6nci haftaya girmiş olucam. Kanı Perşembe verip sonra ki pazartesi gitmeyi düşünüyorum doktoruma? Sizce?