Bskmik doktor bana bol bol yürüyüş yap dedi ama çok yürüyünce hemen belim kasıklarım ağrıyor . You tube de egzersiz var dönmesi için onu yapıyorum biraz yürüyüş birde inşirah süresi dinletiyorum bol bol 🤲🏻gerisi bebişte doğum anı bile dönen bebekler varmış o yüzden çok takmıyorum ama ne yalan söyleyim sexeryan olmaktan da çok korkuyorum 😔