Bebisbg34 benimki aşırı hareketliyken dönmüş sanırsam çünkü böyle bir hareket yoktu yani 🤣 31. haftada baş aşağıydı sırf görelim diye hanımefendiyi o haftanın sonuna doğru tekrar başka doktora gittik (benim ki çok yoğundu) anaa baktık ki kafası yukarda ben şok tabi hareketleri inanılmaz o sıra sonra yine felaket hareketler vs 33 haftanın ilk günü yani bu gece öğrendim ki başı yine aşağıda tabi bu süre zarflarında inanılmaz bir hareketlilik vardı öyle böyle değil anam 3 gündür bir sakindi bir sakindi dedim bu çocuk coşuyordu noldu buna öyle gittim doktor dönerken çok daha fazla hareketli olur dedi ben ne bileyim içimde napıyor dkkdkd birde yorulmuştur dedi güldü 😅