Seysey61 benim henüz 6 haftalık. Hindistan cevizi yağına başladım ben, her gün filan yapamıyorum ama iki günde bir duştan sonra sürmeye çalışıyorum. Mustela çatlak önleyici krem de çok öneriliyor ama alamadım henüz. Büyük ölçüde Genetik olduğunu düşünüyorum ben, inşallah sizde olmayacaktır anneniz ablaniz gibi. Ama bence yine de nemlendirmek için doğal bir yağ kullanın h.cevizi veya kakoka gibi aktardan alıp. Açıkçası öyle çok pahalı büyük büyük şeyler yapmayı ben de düşünmüyorum ama nemlendirmek iyi olur yine de cildiniz beslenirse elastikliği artar korur çatlamalardan.