kellebeek tamam bende böyleydim şöyle yaptık biz her öğünden sonra 2 tatlı kaşığı gaviscon içtim ben 1 hafta boyunca ağrı olsada olmasa da ve sadece sola yattım 1 hafta sonra normal sadece yanma olunca bir tatlı kaşığı içerek devam ettim cok rahatlattı beni midemin yanması sırtıma vuruyordu ağlatıyordu beni açıkçası bazen hazır kek vs yersem hala çok kötü oluyorum ama genel olarak rahatladım o şekilde