Elazx Hayır pozisyonu tehlikeliydi kafası sol göğsümün altındaydı doğum kanalına girmemişti 1 bacağı aşağıda 1 bacağı yan tarafımda tuhaf bişeydi bu pozisyonun bir adı var ama unuttum. Eğer normal doğum başlasaydı sezaryene çevrilemezmiş o şekilde doğarsa da ölüm sakat kalma gibi riskleri vardı o yüzden son 2 haftada sürekli doktordaydım gözetimdeydim 39 hafta olur olmaz aldı doktor