miranatlas merhaba bugün gittim melek Yılmaz diye bir doktorları var kadın diye ona gideyim dedim ama bin pişman oldum tavırları çok kabaydı bebeğin kilosunu çok düşük söyledi 1050 gibi soruncada bir şey yok bebek minyon dedi cihazları çok kötü renkli ultrason kısmı bozuk bebeği yeşil olarak görüyorsun İstersen bir barış yolcuyu dene ama hastanede çok lakayitti çalışanlar sanki beş çayında gibiydi genel olarak 665 TL muayene ücreti beş para etmez hastaneden strese soktular beni ağlayacaktım neredeyse , ordan çıkar çıkmaz kirazlıdaki medicine hospital Semra uysal hocaya gittim muayene ücreti 750 TL herşeyi net konuşan Güler yüzlü bir doktor kilosuna 1815 dedi 32+4 haftasıyla uyumlu şuan herşey yolunda yani