Ariya0645 Kızlar doktorum bana bir kağıt verdi perinatolojiye gitmem için günün geçerse ücretli olur günün geçmeden git randevü al dedi gittim günüm geçmeden randevü almaya doktor bana ücretli olucak dedi sizden ücret alındımı
tugcesakzci Ariya0645 özel mi devlet mi? Devlet perinatoloji takipliyim hiç para ödemedim. Ama özelse normal ücretli olması
Ariya0645 @tugcesakzci devlete gittim özele yönlendirdi beni kalp atışını duyduğun gibi gelip randevü Alman lazımdı dedi sonra ücretli dedi