Hamileliğimin 6. Haftasında yoğun ve renkli akıntı şikayetim vardı. İdrar testi vajinsl kültür herşey yapıldı. Çok şükür mikrop üremedi yada yoğun enfeksiypn çıkmadı kaşıntım yanmam yoktu. Ama bir sürü fitil ilaç kullanmak zorunda kaldım. BulantılRım ve o dönem kurdeşen döktüğüm için doktorum ağızdan birşey vermek istemedi. Hamilelikte enfeksiyon çok ciddi bir risk. İleriki haftalarda hele erken su gelmesine erken doğuma sebebiyet veriyormuş. Bu yüzden doktorum benim ara ara bunu bende kontrol edeceğini söylemişti. Yani sadece su içmek faydalı olmuyor maalesef. Bence doktora gitmelisiniz.