Zeynos270 Hanımlaar göbek 14 haftalık hamileyim göbek çizgisi göbeğin altındaysa hangi cinsiyet diye biliniyor
Temmuzmucizesi26 Zeynos270 valla alakası var mı bilmiyorum ama benim ilk gebeliğimde 12. Haftada hemen çizgi çıktı ve erkekti bunda da çizgi 23. Haftalık olduk yok ve kız 💖
_btl5860 Zeynos270 kiz. Benim gobegimin altinda cikti kiz oldu. Cizgi yukardan devam ederse erkek diyorlar ama bence hepsi sacma sapan seyler😂
Adenala Zeynos270 Göbeğimin altında çizgi var cinsiyeti kız ama bence çizgiyle cinsiyetin bir alakası yok
Zeynos270 _btl5860 normalde bende inanmam böyle şeylere de bugün çok konuşuldu merak ettim gerçekten tutuyor mu diye 😂
rabisskocc Zeynos270 benim kız belli oldu hemen ama yukarıya doğru çizgi çıktı ona da genelde erkek diyorlar öyle damgalı inek gibi oldum evde 25+2den selam agahahah
scucer Ben anlamadım bende hic gobek cizgisi cikmadi oğlum oluyor 35e girdim ne zaman cikacak o zaman cok merak ettim😄
_Rojbin_ Benimde oğlumda çizgi çıktı göbek üstüne doğru erkek dediler şuan 18/5 teyiz çizgi yok insallh bir tanede kızım olur 🤲🏼
Melishak Zeynos270 Hayır henüz belli değil başta doktorum 6 haftalıkken %97 kız dedi 10 haftalık gittim yine kıza benzetildi 11 haftada gittim erkege benzetildi kafam inanılmaz derecede karışık 💁♀️