Merhaba, 37+4deyim birkaç gündür aşırı lavabo ihtiyacı yaşıyorum ve çoğu zaman renksiz su oluyor bazı zamanlar ıslaklık yaşıyorum sizce suyum mu geliyor? Benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Kontrolüm perşembe günü beklemeli miyim yoksa gitmeli miyim?