Merhaba kızlar 15+6 haftalık hamileyim malum salgından ben de nasibimi aldım yoğun öksürüğüm vardı kız kardeşim kekik çayı yaptı bana bilmeden tükettim 300 ml suya 1 çay kaşığı kadar kekiği 3-4 dk demlemiş bi sabah bi akşam olmak üzere toplam iki bardak içtim şimdi içime bi kuşku düştü bir sorun olur mu?