Çatlatma ignesi bir kez vuruldum ve ciddi manasa sanci çekmiştim , doktorumu gece aramistim duramiyorum agridan diye yumurtalar normale nazaran daha buyuktu ondan vs diye bisiler anlatmıştı. Çevremden bi kac kiside acaba yumurtaliklarindan kist mi var boyle agri cektin acaba vs demislerdi. Hala bilmem nedenini. Ustune 2 gebelik yasadim ama catlatma ignesinin agrisi ne adet sancisina ne digerlerine benziyodu farkliydi. Geçmiş olsun gonlunuzden gecen nasip olsun insallah