Bussraablg Merhaba kızlar 36+2 haftalığız doktora genel kontrol için gittim Nst bağladı sancım çıktı ama ben bir şey hissetmiyorum dedim çatı kontrolü yaptı bebeğin kafası çok aşağıda dedi ama açılmam yokmuş kilosu çok fazla dedi doktor 3200 gr tatlı ve ekmeği kes yoksa 4 kg doğar bu seni zorlar dedi serum verdi eve gönderdi hafta içi yine gidicem erken doğum olmaz dimi başına gelen var mı bu durum gibi birde aşırı baskı hissediyorum karnım kasılıyor toplanıyor sancı tam anlamıyla bu mu oluyor [ https://mutluresim.com/images/2024/01/07/nha7Md.jpg](https://)