Tatar59 teşekkür ederim size de inşallah. Aslında doktor hafif sancım var diye gittim akşam acilden yatışımı yaptılar nst de sancı görünmüyordu sonra da gitti zaten sabah doktor gelince 37+4 de gereksiz yere suni verip aradan çıksın diye doğurttu bence sonradan idrak edebiliyorum o an insan yüzde yüz güveniyor.. suni de bebeğin kalp atışlarını yavaşlatıyormuş bana kalp atışları yavaşlıyor sezeryana dönebilir dediler… bugün başka bir doktora bu hikayeyi anlattım sezeryanın çoğu suni sancıdan gelenlerdir dedi..