Mutlubebekannesi Kızlar sezeryandan sonra yatma şekliniz nasıl oldu sol tarafa ve ya sağ tarafa yatabiliyor muydunuz?
Nurr_22_22 Mutlubebekannesi bir yerlere tutunarak dönüp yatıyordum zaten bir kaç gün sonra daha rahat hareket ediyorsun
Zeynepli12345 Mutlubebekannesi 1 hafta sonra yatabildim . 1 hafta boyunca sadece oturarak uyuyabildim
Esra_Omer_21 Mutlubebekannesi imkanı yok yatamadım tarifi olmayan bi ağrıydı benm için tam 40 gün sonra ben yan yatabildim
Mutlubebekannesi Esra_Omer_21 şuan bende öyleyim sadece sırt üstü yatabiliyorum ama o kadar çok istiyorum ki sag ve ya sol tarafa yatmak ama.malesef
Esra_Omer_21 Mutlubebekannesi ben biraz da korkağım o sebeblede çok geç yan yatabildim Rabbim şifa versin size inş hemen toparlarsınız
ececan2006 Mutlubebekannesi 1 hafta yari oturur gibi uyuyabildim 1 haftanin sonunda sag sol sirt ustu her sekilde yatabiliyordum