Kızlar 23+5 günlüğüz başından beri Bi kliniğe gidiyorum memnunum da isim vermek istemiyorum… dün kontrole gittim muayene ücreti 1600 den 2200 olmuş doğum ücreti ilk gittiğim de 28 bin demişlerdi doğum zamanı verilecek dendi dün Bi öğrendim 44 bin olmuş… Şok olduk doğuma da az kaldı sayılır bu kadar zam normal mi sizin doğum ücretleri ne kadar