minnos1mom doktorum dün gıttım pazartesıye gün verdi işte ben çam Sakura perinatolog takipliyim bebegıme doğar doğmaz işlem olucak yani tam olarak ne olacak bilmiyorum ama bebeğim emin ellerde olsun diye o hastaneye gıdıyordum birde çok fazla batma var yani sanki kasıklarımda bişey var baskı var yuruyemıyorum bile oturup kalkarken canım acıyo