13 haftalık gebeyim. Kanamam geldi doktora gittim doktor bebeğin eşinin asagida olduğunu kendimi yormamam gerektiğini ağır kaldırmamam gerektiğini soyledi. Progestan verdi iki gündür kullanıyorum. Halsizlkk mide bulantısı ve artik şiddetli karin agrisi vajinaya baski sanki doğuracak gibi hissettiryor. 5 dakkada bi sanci giriyor boyle bir şey yaşayan var mı ????