Minikkelebegim13 ey_ber çok erken bence bekleyin derim kolay değil biliyorum ama böyle daha çok üzülüyoruz 🥺 benim bat bugün ama henüz regl olmadım ama olurum muhtemelen hislerim o yönde. Geçen ayda 2 gün gecikmişti ümitlenmek istemiyorum o yüzden
Zhra42 Minikkelebegim13 İnsan hissediyor ya kendi vücudunu tanıyor benimde 7 ocak işte ama adet olacağım da çok duygusal oluyorum ağlıyorum ben bugün de öyleydim yani Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah
ey_ber Minikkelebegim13 Mrszeyna Zhra42 Efnan-77 Kedicik27 Kızlar öncelikle şunu belirteyim benim 1 tane oğlum var ve istediğim ay oldu Allaha şükür şimdi 2. Çocuk istiyoruz gecen ay yumurtlama günü degerlendiremedik o yüzden olmadi ama bu ay bence tuttu siz fotoda belki göremeyeceksiniz ama 2. Çizgi cokk silik var ben hissediyorum ya bu ay var
Efnan-77 ey_ber vae gibi duruyo benimde bi kızım var ikinciyi düşünüyoruz test yaptım sizinkinden biraz dahah belirgin çıktı
ey_ber Arzuss1 seninki erken gebelik testi galiba ama moralini bozma umitlendirmek istemem ama silik çizgi gördüm ben. Kız benim test erken değilmiş beklenen adet gününde yapılan testmis eczaci yanlış vermiş bana
ey_ber Efnan-77 canım seninki erken test miydi. Ben erken diye aldım eczacı yanlış vermiş beklenen adet gününde yapılan testmis😶
Anneyimben1234 Efnan-77 [https://mutluresim.com/images/2024/01/08/nhWlKq.jpg](https://) benimki de bu reglime 5 gün varken yaptm smdi 4 gün kaldı hemen çıkmadı 2. Silik var mı acaba bebek