Kızlar merhaba bu firmada nipty testi yaptıran var mı acaba ben 12 haftalıkken ikili testte Kordon’da tek arter teşhisinden dolayı yaptırdım 12 gün sonra yeterli DNA bulunamadı yeniden kan alacağız dediler bir gün sonra yeniden kan aldılar şuan da 13 gün oldu o kanı vereli sonuçlarda hala çıkmadı 12 günde çıkar demişlerdi başka firmalar bu kadar bekletmiyor diye duydum Eurofinsi seçmekte hata mı yaptım acaba ya
Ve 2 sene önce arkadaşım bu firmaya yaptırmıştı ona da ilkinde yeterli DNA bulamadı diye ikinciye kan aldılar 2 defa bekledi oda ve doktorum bu firmanın bu sorunu sık yaşattığını söyledi bana başka firma önermişti kendisi keşke değerlendirseydim diyorum