mbetuly 5 Ocakta 35+5 tik, 3270 gr dı bebek. Bende karnımın kasılması bi tarafa toplanması, bel ağrısı şikayetlerini belirtttim. Bundan 2-3 hafta öncesinde rahimde ağzı kısalığı 36 olmuştu. İlaçla 40 a çıkmış. Olabilir dedi. Vajinal muayene yaptı sorun yoktu , nst de en fazla 25 falan çıktı sancı. Yani bi sebep gözükmüyor… ama ben değil yürümek yattığım yerde bile zorlanıyorum artık